.::. کلاس های آموزشی بر خط .::.

سوالات متداول اساتید

سوالات متداول اساتید

تاریخ: 1399/01/17 - 01:35


1- چرا صدای میکروفن من ضعیف است و در کلاس توسط دانشجویان به درستی شنیده نمی شود؟
این ایراد ممکن است به علت خرابی سخت افزاری میکروفن شما باشد که برای این کار لازم است از صحت کارکرد میکروفن خود مطمئن یا از میکروفن دیگری استفاده کنید.
همچنین در محیط کلاس می توانید از طریق منوی کنار آیکون میکروفون و انتخاب گزینه Adjust Microphone Volume صدای میکروفن خود را بالاتر ببرید. همچنین پیشنهاد می شود میزان صدای میکروفن خود را حداکثر ۸۰ بگذارید.


 

 

2- وقتی که به عنوان استاد وارد کلاس می شوم بخش های حاضرین در کلاس و چت و Share وجود ندارد. چطور صفحه را به حالت استاندارد تبدیل کنم؟
برای رفع این مشکل فیلم زیر دریافت و مطابق آن عمل کنید تا مشکل برطرف گردد.

دریافت فایل ویدئویی کلیک کنید

 

3- پس از کلیک بر روی گزینه پیوستن به کلاس، با ارور فلش پلیر مواجه می شوم. راه حل آن چیست؟


ورود به کلاس فقط از طریق مرورگر FireFox امکان پذیر است. ابتدا مطمئن شود که با سایر مرورگرها وارد کلاس نشده باشید.
اگر علی رغم استفاده از Firefox باز هم ارور نصب فلش پلیر را مشاهده می کنید، از بخش اول راهنمای ویژه اساتید یا دانشجویان، نرم افزار Adobe Flash Player 32 را دانلود نموده، فایرفاکس را به طور کامل ببندید و Flash Player را نصب نمایید. سپس فایرفاکس را باز کنید و به کلاس وارد شوید. در صورتی که با ارور آپدیت فلش پلیر مواجه شدید به سوال متداول شماره ۲ مراجعه کنید.

4- چگونه کلاس ها را ضبط کنم تا دانشجویانم بتوانند در آینده آنها را مشاهده کنند؟
کلاس های به صورت اتوماتیک از لحظه ورود استاد به کلاس ضبط خواهند شد. تنها نکته قابل توجه این است که پس از پایان کلاس حتماً از منوی Meeting گزینه End Meeting انتخاب و ok شود.


5- چرا کلاس های ذخیره شده برای من نمایش داده نمی شود؟
کلاس های ضبط شده فقط از ساعت ۲۰ (۸ شب) الی ۸ صبح قابل نمایش است. در صورتی که در این بازه زمانی مراجعه کرده اید و فایلی مشاهده نمی کنید، دلیل آن عدم برگزاری کلاس و یا مشکل فنی می باشد که باید از سوی استاد با بخش پشتیبانی فنی پیگیری شود.

 


6- چطور می توان کلاس های ضبط شده را دانلود کرد؟
در حال حاضر امکان دانلود کلاس های ضبط شده میسر نیست و فقط می توان کلاس ها را مشاهده کرد.