دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان
نسخه چاپی

سیروس ایزدپناه

اطلاعات تماس
تلفن: 02433421001-7
آدرس: زنجان
مرتبه علمی
استادیار
دانشکده
دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
1
درباره
دانشگاه آ زاد اسلامی زنجان- گروه اموزش زبان انگلیسی
آخرین به روزرسانی: 2019/19/02

1.

Ph.D


آموزش زبان انگلیسی- فارغ‌التحصیل رتبه یک دکترا, دانشگاه آتا ترک ترکیه- دانشگاه ارومیه, ارزروم-ارومیه, ترکیه-ایران, 1394-2014
Thesis Title:1-PERSIAN TRUE AND FALSE COGNATES IN ENGLISH: ATTITUDES, AWARENESS, AND INSTRUCTION 2-THE LISTENING STRATEGIES OF IRANIAN EFL SCHOLARS: A STRATEGY BASED APPROACH TO LISTENING TO ORAL ENGLISH TEXTS
Supervisor:Dr.Oktay Yagiz inTurkey-Dr.Gholami and DrAlavnia in Iran

PERSIAN TRUE AND FALSE COGNATES IN ENGLISH:

ATTITUDES, AWARENESS, AND INSTRUCTION 

-THE LISTENING STRATEGIES OF IRANIAN EFL SCHOLARS: A STRATEGY BASED APPROACH TO LISTENING TO ORAL ENGLISH TEXTS

1.


صحبت: Native, خواندن: Native, نوشتن: Native
1.

دعوت شده به عنوان key note speaker برای کنفرانس بین الملی هند در دانشگاه Nagra در سال 2014


دعوت شده به عنوان key note speaker برای کنفرانس بین الملی هند در دانشگاه Nagra در سال 2014,

English

1.

امادگی برای تافل و ایاتس


Authors: سیروس ایزدپناه
Publisher: قلم مهر, Original
2.

Basic English University


Authors: سیروس ایزدپناه
Publisher: -قلم مهر- , از 1381 تا به حال, Original

مقالات

Farsi

1.

A Contrastive Study of Correction Strategies in Persian and English


Authors: Shahmoradi, Y.1*, Hashemi, E.1 and Izadpanah, S
SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES, Vol.26, No.3, Page:1713 - 1728,
2.

The Effect of Oral Corrective Feedback on Beginner and Low Intermediate Students’ Speaking Achievement


Authors: Qasam Dehgani, Siros Izadpanah, Ali Shahnavaz
Jordan Journal of Modern Languages and Literature, Vol.Vol.9,, , , No. No. 3, Page:pp 279-294,

English

1.

The Effect of Task-induced Involvement Load on Unfamiliar L2 ‎Vocabulary Learning: Sentence Writing, Summary Writing, Imaginary ‎Story Writing and Creative Sentence Writing


Authors: Reyhaneh Rahmani 1, Sakineh Jafari 2* and Siros Izadpanah
Applied Research on English Language, Vol.7, No.1,
2.

The Impact of Task Complexity along Single Task Dimension on EFL Iranian Learners' Written Production: Lexical complexity


Authors: Siros IzadpanahEsmaeil Shajeri
The Journal of Teaching Language Skills (JTLS), Vol.35, No.1, Page:57-84,
3.

The Effects of Mnemonic Vocabulary Instruction on Content Vocabulary Learning of Students


Authors: Parima Fasih, Siros Izadpanah , Ali Shahnavaz
Journal of Language and Education, Vol.4, No.1, Page:42-62,
5.

The Impact of Musical Mnemonic on Vocabulary Recalling of Iranian Young Learners


Authors: Zahra Nikkhah Bahrami-Siros Izadpanah-Houman Bijani
International Journal of Instruction, Vol.Vol.12 , No.1, Page:977-994,
6.

A Study of the Relationship between Iranian Learners’ Sociocultural Identity and English as a Foreign Language (EFL) Learning Proficiency


Authors: Siros Izadpanah-Habib Mohammadi
International Journal of Instruction, Vol.Vol.12 , No.1, Page:53-68,
1.

داور دو ژورنال در امریکا با نمایه Scopus


امریکا,
1. listening- speaking- reading- writing
Top